Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
(Mogelijke) Trainingslocatie Amsterdam
Jochem93
Hi!

Sinds september '14 studeer ik in Amsterdam. Bij gemis aan een goede locatie om te blijven trainen ben ik zelf opzoek gegaan naar een terrein om een trainingslocatie op te zetten.

En zoals de zaken er nu voorstaan heb ik deze gevonden. Nu ben ik benieuwd of er animo is in de regio Amsterdam om te trainen dichterbij huis. De locatie zal in Amsterdam Nieuw-West gevestigd zijn.

Graag hoor ik van jullie!

Met sportieve groet,
Jochem Schutten.

daanh73
Hi Jochem,

Top initiatief! Ik heb zeker interesse om in de buurt van Amsterdam te trainen voor de survivalruns. Ik woon zelf in het centrum van Amsterdam en Almere vind ik dan echt te ver weg om wekelijks te trainen.

Dus mocht het concreet worden, dan hoor ik het graag!

Gr,
Daan

tmerlijn
Beste Jochem,
Lijkt me een goed plan, aangezien er bij Amsterdam geen trainingsmogelijkheden zijn (tenzij je bij de politie zit). Ik woon in Landsmeer en heb vorig jaar erg mijn best gedaan om hier in de buurt een stuk grond te kopen/ huren om wat hindernissen te kunnen opbouwen maar dat is uiteindelijk niet gelukt. Ik zou erg blij zijn met een trainingslocatie in West. Hoe staat het er inmiddels voor?

Groet,
Thomas

Bonnyyyyyy
Hallo,
Ik vroeg me af hoe ver jullie zijn gekomen?
ik woon sinds kort in Oostzaan en zal ook wel graag een trainings locatie dichterbij hebben.
Eventueel wil ik ook helpen met het proberen op te zetten van..
(opleiding Sport en Bewegen)

Jochem93
Hi Bonyyyyyy, Thomas en Daan,

Sorry voor mijn late reactie, had notificaties uitstaan....

Op het moment ben ik nog verder aan het kijken naar welke opties er zijn, heb een optie op een locatie in Nieuw-West maar die is verre van ideaal. Durf niet te zeggen wanneer ik met iets concreets kan komen! Ga in ieder geval mijn best doen.

Will keep you posted.

Groet,

Jochem.

RafPires
Hallo Jochem,

Allereerst wil ik zeggen dat je goed bezig bent. Als je hulp nodig hebt mag je me gerust aanschieten. Op dit moment train ik zelf bij SSRA in Almere. Wil het liefst ook een terrein of locatie hier in de buurt (Haarlem) of Amsterdam waar ik onze mooie sport zouden kunnen beoefenen en vooral trainen zonder dat ik 1,5 uur moet rijden.

Keep up the good work en houdt ons maar op de hoogte.

Groet,
Rafaël

ILS
Een locatie in Amsterdam zou heel erg mooi zijn! In 2010/2011 trainde ik bij SSV in Grootebroek. Daarnaast 1 keer in Almere geweest. Maar voor beide was reistijd inderdaad niet echt ideaal.

Jochem93
Hi mensen!

Goed nieuws van het front.

In september begin ik met het realiseren survivalbaan bij het USC Science Park! De verwachting is dat deze in het voorjaar van 2016 in gebruik genomen gaat worden.

Verdere details over wat er precies komt en hoe trainingen en dergelijke vorm gaan krijgen heb ik nog niet helder maar volgt zsm.

Groet Jochem.

tmerlijn
Hallo Jochem,

Goed bezig zo te horen. Het zou geweldig zijn om daar begin volgend jaar te kunnen klimmen, het klikt alsof je in elk geval toestemming hebt om te gaan bouwen. Maar heb je daarnaast geen hulp en geld nodig?

Groet,
Thomas

Jochem93
Hi Thomas,

De middelen zijn aanwezig om het rond te krijgen. Werk samen met het universitair sport centrum in de realisatie van de trainingsfaciliteit.
In de toekomst (voorjaar 2016) zal er wel hulp benodigd zijn om een vereniging op te gaan zetten. Maar dit zet pas door als alles omtrent faciliteit op orde is en er de zekerheid is dat het gerealiseerd gaat worden. Zodra ik hier verder in ben en meer duidelijkheid heb zal ik hier uiteraard weer over posten!

Groet, Jochem.

Erik Pragt
Hoi allen,

Echt super om dit te lezen. Ik woon zelf in Science Park en ben eigenlijk wel op zoek naar een groep mensen om samen mee te trainen, en als er een plek in de buurt komt waar een trainingsfaciliteit is, dan is dat natuurlijk nog beter. Ik ga deze thread zeker in de gaten houden.

Hebben jullie wellicht nog aanraders waar te trainen in Amsterdam? Almere is wat ver, maar op zich geen probleem.

Groeten, Erik

Jochem93
Hi allen,

Kleine update van het front;

De plannen voor de locatie zijn allemaal rond. Investeerder is gevonden.

De eigenaren en belanghebbende van de grond worden as we speak overtuigd van het nut en de 'noodzaak' van een survivaltrainingsbaan.
Dit is een politiek 'spelletje' waar wat meer tijd overheen gaat dan gepland.

Helaas nog even afwachten!

Jochem.

Jochem93
Hi!

Zoals menig een ondertussen al vernomen heeft zijn de plannen voor Amsterdam zo langzamerhand concreet geworden.

Survivalrunvereniging RUIG Amsterdam bestaat sinds eind augustus. De komende maanden staat in het teken van hindernissen bouwen en er voor zorgen dat de eerste trainingen verzorgt kunnen worden.

Blijf op de hoogte via: https://www.faceb...m/?fref=ts

Ciao!

Spring naar forum: