Onderwerp bekijken
Ik geef deze run een: (1-5)
1 1 0%[0 stemmen]
2 2 8%[1 stem]
3 3 8%[1 stem]
4 4 58%[7 stemmen]
5 5 25%[3 stemmen]
Totaal aantal stemmen : 12
 Onderwerp afdrukken
Wesepe 2012
Webmaster
Plaats hier je ervaringen over de wedstrijd in Wesepe. Zet er even bij welke run je liep en wat je er van vond.

Positief nieuws altijd goed, verbeter-punten helpen de organisatie om een nog betere run te organiseren!
Euhm, Thumbs up

http://www.survivalteam.nl
Tom_Wagemans
Ikzelf vond het weer een super mooie BSC-run (maar ik ben ook lichtelijk bevooroordeeld, aangezien ikzelf in Wesepe train en mee geholpen heb met het opbouwen). Gelukkig heb ik nauwelijks wachttijden gehad in de 7 km lus, maar ik hoorde dat ik hier wel een van de weinigen van was.

Het waren een paar mooie, pittige en uitdagende hindernissen, maar misschien is het beter voor volgend jaar om er meer ruimte tussen te laten om te herstellen. Misschien door de drie swing-overs welke kort achter elkaar kwamen verderop in het parcours te plaatsen.

http://www.survivalwesepe.nl/
lweeda
Ik heb mijn sport helemaal gevonden met de survivalruns, ik doe dit al een aantal jaar. Ik loop voornamelijk RUC-runs en doe dit voornamelijk voor mijn plezier.

Van het weekend ook de run in Wesepe gelopen (7 km).

Ik vond het een leuke en gezellige runnetje. Het niveau is niet hoog maar het plezier is er niet minder om. Super geregeld en leuke oefeningen.
Het was tevens erg leuk om al die kids te zien klauteren. Organisatie van Wesepe clap bedankt!

Het weer heeft hier ook aan meegewerkt, het was super goed te noemen.

wilco
prachtige run! ik heb de BSC gelopen lekker pittig parcour.
ik vind alleen de startgroepen vrij groot hierdoor moet je de 1e hindernissen brutaal zijn en een groot minpunt vond ik
de wachttijd bij de apehang met de schotten. dit lange wachten heeft mij doen besluiten mijn bandje in te leveren...
verder wil ik de organisatie ,vrijwilligers en "weergoden" bedanken.

markkerssies
Super genoten. Deze keer zelf niet in actie, maar mijn vrouw mogen begeleiden op haar rondje op de 5 km en daarna onze jongens op de iniminirun. Helemaal geweldig dat jullie dit elk jaar weer organiseren. Hier wordt bij velen met veel enthousiasme kennisgemaakt met deze mooie sport!!

Vulkaan schijndel
Leden van Vulkaan uit Schijndel namen voor het eerst deel aan een run, ze Zagen er tegen op, maar achteraf hadden we de 7 km moeten doen. We hebben de afgelopen weken goed getraind en ze een optimale voorbereiding gegeven. Zelf helaas uitgevallen en via deze weg sjapoo voor de organisatie op de dag zelf door de hulpdiensten en vandaag via een telefoontje van de organisatie hoe het is, super! Volgend jaar zeker weer van de partij.Thumbs up

Http://www.vulkaaninbeweging.nl
Tonny
Vulkaan schijndel schreef:

Leden van Vulkaan uit Schijndel namen voor het eerst deel aan een run, ze Zagen er tegen op, maar achteraf hadden we de 7 km moeten doen.

Schrijf in voor 7km of 12km op www.survivaldekni... en je komt aan je trekken!

www.survivaldeknipe.nl
Spring naar forum: